Micro versus macro?
Het verschil tussen micro- en macro-influencers is de hoeveelheid volgers en hun relatie met de doelgroep. Vaak begint het aantal volgers van macro-influencers bij 100.000, de meeste micro-influencers zitten rond de 5.000 tot 100.000 volgers. Het leuke aan micro-influencers? Er is veel meer interactie met volgers. Ook wel logisch, want de groten worden overspoeld met berichten. Toch is het natuurlijk wel leuk wanneer je iemand volgt die je daadwerkelijk persoonlijk een bericht terugstuurt.
Online shoppen met @joystyles
Online en offline shoppen kan hartstikke vermoeiend zijn. Uren struinen en op zoek naar de beste outfitcombinaties zonder dat je ook maar een korting ziet, kan heel vervelend zijn. Gelukkig hebben we @joystyles. Joy Styles neemt je via haar stories en reels mee naar (betaalbare) winkels en spot de leukste items. En de items die ze shopt, combineert ze thuis meteen tot een leuke outfit. Ook vind je in haar stories vaak kortingscodes van winkels. Het voelt een beetje als shoppen met een vriendin, maar dan gewoon lui vanaf de bank.
De beste vintage met @lisakorver22
Liefhebbers van vintage items? Dan moet je zeker een kijkje nemen op het account van Lisa Korver. Dankzij haar highlight “where 2 buy” weet je precies waar je de volgende keer moet zijn voor de leukste, bijzondere vintage modestukken.
Minimalistisch met model @gloriavanderwal
Ben je een liefhebber van zwart-, wit- of grijstinten, maar ben je zo nu en dan inspiratieloos? Model Gloria van der Waal helpt je een handje op weg. Op haar account vind je de ultieme “Sunday looks” en die zijn allesbehalve saai.
Allround-inspiratie van @fleurmaxiime
Waar huidexpert Fleur ooit begon met het delen van huidtips en beautyroutines, is haar account inmiddels uitgegroeid tot een feed met diverse inspo. Fleur deelt namelijk ook de leukste outfitinspiratie. In combinatie met een bijbehorende beautyroutine, make-up- en haartips, kun je in een handomdraai de deur uit!
Beeld: @lisakorver22 @fleurmaxiime