Hardcore Denim-campagne
Zeg je G-Star RAW, dan zeg je jeans. Het merk ademt denim. Al sinds 1989 is G-Star een bekend fenomeen in de denimindustrie. Met het oog op zowel de nieuwste trends als het tijdloze design, blijft het jeansmerk innoveren. Zo ook in hun nieuwste Hardcore Denim-campagne, waarin niemand minder dan topmodel Cara Delevingne de hoofdrol speelt.
Nieuw design
In deze nieuwe collectie wordt onder andere een nieuwe spijkerbroek geïntroduceerd: The Stray. Het design is tijdloos en ontworpen om een leven lang mee te gaan. Het straight-leg-model met een hoge taille is geïnspireerd op iconische meidenbendes uit de jaren 50. De androgyne fit geeft een rebels randje aan een van oorsprong klassieke jeans. Combineer de spijkerbroek met sneakers voor een stoere uitstraling of draag de jeans met een hak voor een avondje uit.
Musthaves
Denim gaat verder dan jeans, daarom lanceert het merk vanaf dit seizoen tijdloze denim musthaves onder de naam Denim Essentials. De capsule bevat denimklassiekers die elk seizoen een vast onderdeel van de collectie vormen. Van een boyfriend-vest tot de iconische Arc 3D-jeans: het zijn stuk voor stuk essentiële items die seizoenen lang meegaan en die niet in je kast mogen ontbreken. Probeer deze kledingstukken eens samen te dragen, net zoals een spijkerblouse op een jeans. Denim-on-denim is terug van weggeweest en was een veel geziene gast tijdens Fashion Month.
Tijdloos
Met een denim kledingstuk, of dit nu een spijkerbroek of spijkerjas is, zit je altijd goed. Het is tijdloos, met elke stijl te combineren en het kan elk seizoen gedragen worden. Dat geldt zeker ook voor de stukken van G-Star RAW. De Hardcore Denim-collectie ligt nu in de winkels en is verkrijgbaar via de website of onze shop.
In samenwerking met G-Star RAW.