Dit is geen grap - in deze 7 merken wil je investeren

maandag 01 april 2024 Naomi Heijstek

Ondanks dat de datum 1 april bekendstaat om het maken van grappen, besluiten wij dit vandaag niet te doen. Het voorjaar is namelijk gestart, wat betekent dat we ons weer mogen verdiepen in alle nieuwe lanceringen en collecties. We zetten 6 merken op een rij waar je deze lente zeker in wil investeren.  

1. Hoogwaardige en betaalbare beautyproducten van e.l.f. Cosmetics

 

e.l.f. staat bekend om het ontwikkelen van luxueuze en hoogwaardige beautyproducten voor iedereen. En wat vooral erg fijn is: het is betaalbaar. De prijs-kwaliteit is goed in verhouding, waardoor e.l.f.-beautyproducten meer dan de investering waard zijn. e.l.f. blijft ons verrassen met nieuwe lanceringen; zo kun je een blush up creëren met 9 verschillende kleuren met de nieuwe Camo Liquid Blush, je lippen voeden met de Glow Reviver Lip Oil of je huid een hydratatieboost geven, inclusief volledige dekking én een egale tint, met de Camo Hydrating CC Cream. En het goede nieuws: alle beautyproducten van e.l.f. zijn vanaf 1 april ook verkrijgbaar bij Etos. Dat wordt inslaan. 

2. Natuurlijke pijnverlichting tijdens je menstruatie met Beurer

   

Wanneer de maandelijkse cyclus van start gaat, heeft het vrouwelijk lichaam nog weleens te maken met verschillende klachten, waaronder heftige buikkrampen. Beurer is gespecialiseerd in Medical-producten en heeft hét product wat helpt om deze klachten te verminderen. De Menstrual Relax zorgt voor een natuurlijke pijnverlichting door een combinatie van aangename warmte en TENS-elektrostimulatie. De Menstrual Relax is klein en daardoor gemakkelijk onder je favoriete trui te dragen. Dit betekent dat je dus niet meer met hevige pijn in bed hoeft te liggen en je gewoon verder kunt met je dag. Zeker de investering waard.

3. Het nieuwste design van lederwarenmerk Polène Paris

   

Tassenmerk Polène Paris is op dit moment razendpopulair, en dat snappen we. Ze creëren prachtige, tijdloze tassen met een geschikt design voor ieder moment. Welke tas van Polène echt een investering is? Dat is het model Neiti. Deze tas is een echte multitasker; je kunt ‘m combineren met een klassieke casual look tijdens een lunch of je draagt ‘m bij je chique avondlook. Dankzij de afneembare schouderriem kun je de baguette bag over de schouder dragen of als clutch gebruiken. Ideaal. 

4. Stijlvol zomergemak met schoenenmerk MOU

   

Met een originele vrouwelijke stijl en een ontspannen draagcomfort zorgt schoenenmerk MOU er ook dit jaar voor een prachtige nieuwe collectie te lanceren. We zien een overweldiging van heerlijke zomerse kleuren die het dragen van MOU een extra sprankeling geven aan iedere outfit. Voor elke gelegenheid voel je het ultieme gevoel van lichtheid en comfort aan de voeten. De nieuwste MOU-collectie bestaat uit verschillende instappers, sandalen en sleehakken. Ook spelen ze in op een trend van eerdere jaren en hebben ze clogs aan de collectie toegevoegd; alle natuurlijk in zomerse kleuren.

5. Items met handgemaakte prints en borduursels van NÜ Denmark

 

Het toonaangevende Deense modemerk NÜ Denmark staat erom bekend modestukken te creëren van goede kwaliteit die versierd zijn met handgemaakte prints en borduursels. Dit seizoen geven zij opnieuw een eerbetoon aan de zomer met een prachtige collectie die bestaat uit onder andere lederen shorts en gestreepte jurken van zijde. Onze favoriet? De katoenen jumpsuit in een zandkleur; perfect om te dragen op een werkdag of tijdens een uitje naar het strand. Multifunctioneel, en daar houden we van. 

6. Beautyimperium KIKO MILANO lanceert nieuwe beautycollecties

 

Toen je vroeger door de Italiaanse en Spaanse winkelstraten liep, heb je wellicht al eens kennisgemaakt met het beautymerk KIKO MILANO. In 2014 werd de eerste KIKO MILANO-store in Nederland geopend en ondertussen is de winkel te vinden in allerlei grote steden wereldwijd. Het beautyimperium lanceert ook dit jaar verschillende nieuwe collecties die we willen inslaan: Days In Bloom bijvoorbeeld, maakt ons klaar voor de lente met gebloemde verpakkingen en een make-upcollectie met doeltreffende formules en delicate bloemige geurnoten. KIKO MILANO breidt daarnaast zijn Italiaanse schoonheidsuniversum uit met de lancering van de eerste haarverzorgingslijn die is opgezet met niemand minder dan de internationaal befaamde kapper Rossano Ferretti. Het assortiment biedt een complete selectie producten om volmaakt en gevoed haar te geven dat heerlijk zacht aanvoelt. 

7. Je natte haar steilen zonder schade met de Dyson Airstraight

   

Het is een struggle om de perfecte haarlook te creëren zonder het haar te beschadigen, maar gelukkig weet techmerk Dyson ons hierbij te helpen. Hun nieuwste product op het gebied van haarstyling is de Dyson Airstrait. Deze stylingtool is ontworpen voor meerdere haartypes waarmee je een natuurlijk steil kapsel kunt creëren en een gezonde look en feel van het haar kunt behouden. De Dyson Airstrait heeft 3 verschillende opties om de temperatuurregeling te bepalen; door de precieze luchtstroming wordt het haar met controle steil gemaakt zonder hete platen of hittebeschadiging. Dat is wat ons betreft, absoluut de investering waard. 

  

Beeld header: Polène Paris. 

Lees ook