De McArthurGlen Group staat bekend om zijn mooie (designer)winkels waar je prachtige items vindt voor een outlet-prijsje. Maar zij gaan verder dan dat: de outletgroep lanceert een bijzonder project met een toonaangevende kunstenaar, iets waar je zeker meer over wilt horen én zien.
Dress To Be You-campagne
McArthurGlen lanceert de Dress To Be You-campagne, een project dat mode viert als een middel voor zelfexpressie met de boodschap: wees moedig, wees authentiek en misschien wel het belangrijkste, wees jezelf. De positieve campagne loopt niet alleen in de nationale outlets in Roermond en Roosendaal, maar wordt ook met trots gepresenteerd in de internationale outlets in Berlijn, Neumünster, Ochtrup, Parndorf en Salzburg. Van extravagant tot sportief of minimalistisch; elke stijl wordt verwelkomd en gevierd als een uiting van persoonlijkheid. Om hier een bijzondere draai aan te geven, lanceert McArthurGlen een limited edition hoodie in samenwerking met modeontwerper Dawid Tomaszewski.

Limited edition hoodie
Bekend om zijn eigentijdse en creatieve ontwerpen, stond Dawid Tomaszewski opnieuw aan de tekentafel voor de outlet-gigant. De Duitse ontwerper werkt namelijk al jaren samen met McArthurGlen en showt zijn creaties tijdens Berlin Fashion Week. De limited edition hoodies zijn verkrijgbaar in twee contrasterende kleuren: beige en felrood. Op de achterkant van de hoodies is het motto ‘Dress To Be You’ op een kunstzinnige wijze geborduurd. De beige hoodie heeft een warme, roestoranje tint, terwijl de rode hoodie is is afgewerkt met roze- en paarse accenten.