Najaarscampagne Calvin Klein
Scènes van spel en plezier staan centraal in de herfstcampagne van het Amerikaanse modemerk. In deze campagne is te zien hoe de unieke sensualiteit, zelfvertrouwen en speelsheid van de vijf ambassadeurs is vastgelegd. Elke scène vertelt een eigen verhaal over zelfvertrouwen, vastgelegd door het fotografenduo Inez & Vinoodh. Als geheel belichaamt de campagne op kunstzinnige wijze verschillende facetten die impliciet zijn aan Calvin Klein als merk.

Jeans
Calvin Klein, dat in de jaren 70 bekend werd met zijn jeans, laat ook anno 2023 denim nog steeds een grote rol spelen in de collecties. Zo zien we artiest Jung Kook speelse energie uitstralen in Calvin Klein Jeans. Ook hiphopartiest Kid Cudi, die tegelijkertijd assertief en ontspannen is, roept eindeloze creativiteit op met het dragen van CK-jeans.

Iconisch ondergoed
Niet alleen jeans staan centraal. In de jaren 80 maakte Calvin Klein impact op de ondergoedmarkt door ondergoed als merkkleding te lanceren. Dit jaar pronken zowel Alexa Demia als JENNIE en Kid Cudi nog steeds in het iconische ondergoed van het modehuis. Kendall Jenner versterkt haar vrouwelijkheid met Calvin Klein’s womanswear, met bekende ontwerpen die minimalistisch, modern en sensueel zijn. Deze worden in deze najaarscollectie extra geaccentueerd. Alle klassieke ontwerpen zijn verbeterd met gloednieuwe stoffen en opgefriste pasvormen, maar hebben nog steeds de coolness waar je Calvin Klein aan herkent.

Beeld: Inez & Vinoodh