Libresse: We know the feeling

Advertorial

That time of the month. De een verslindt het hele snoepschap van de supermarkt, de ander geeft een snauw aan iedereen die binnen een cirkel van 1 meter durft te komen, de derde kruipt weg met een vrouwenfilm en vriendlief om te knuffelen. Elke vrouw reageert anders tijdens haar menstruatie. Daarom start Libresse met een nieuwe campagne “We know the feeling”.

Libresse 2012
Libresse

De naam van de campagne zegt het al; Libresse wil ons allen laten weten dat ze ons begrijpt, dat het merk weet wat we nodig hebben tijdens the days of doom. Naast de lancering van de nieuwe campagne “We know the feeling” heeft Libresse haar inlegkruisjes vernieuwd. Libresse inlegkruisjes hebben nu een nieuwe toplaag. Deze geeft meer comfort en voelt nog zachter aan. Dankzij het zachte toplaagje voel je je de hele dag fris en comfortabel. Daarnaast zijn alle verpakkingen in een nieuw jasje gestoken. Je maakt het pakje nu makkelijker open en dat gemak kunnen we wel gebruiken tijdens dit soort dagen. Het is ons wel duidelijk; They know the feeling!

Wil jij kans maken op een van de 5 uniek Libresse WKTF T-shirt? Laat dan t/m 15 mei weten in welke mood jij meestal bent als je ongesteld bent.

liefs, Marlies Bax,