Advertorial

Dé samenwerking waar je even iets vanaf moet weten

Marthe, 17 juni 2018

Dé samenwerking waar je even iets vanaf moet weten

Lidl

Lidl-fans, op gelet. Niet Lidl fans trouwens ook. Onze supermarktfavoriet heeft deze zomer namelijk iets héél leuks voor ons in petto.

Oké, laten we beginnen met een vraag. Wat hebben de Lidl en topmodel Heidi Klum -afgezien van hun Duitse afkomst- met elkaar gemeen? Een heleboel dus, zo blijkt. Bovengenoemde zijn namelijk alweer voor de vierde keer een samenwerking aangegaan. Het resultaat? De #LETSLOVESUMMER campagne. En ik zal jullie alvast één ding verklappen: wij zijn hier bij Fashionchick hartstikke fan. Ik zal jullie eens uitleggen waarom. 

Accepteer ons privacy- en cookiebeleid. Het is niet toegestaan Youtube video's te laten zien zonder toestemming.

Summer of love 

Goed, #LETSLOVESUMMER heet de collectie geïnspireerd op de summer of love. Oftewel: vrijheid en bovenal blijheid! En dus vind je in de collectie een reeks summer essentials in een bohemien stijl. Om je even een idee te geven: voor de campagne trok het team naar Californië. Om vervolgens terug te komen met zwierige maxi jurken, luchtige bloesjes en knappe accessoires. En dat állemaal voor de fijne prijs die we van Lidl zijn gewend. Oh en om het allemaal nóg leuker te maken hebben Heidi en Lidl (vanaf nú ons favoriete duo) de collectie ook vertaald naar een kinderlijn. Zo kun je iedere dag je outfit matchen met je mini-me. Te leuk toch? Ben je al enthousiast? Mooi. Alle items shop je namelijk vanaf 18 juni bij ieder Lidl-filiaal én natuurlijk via de webshop. Waar wacht je nog op? Laat de zomer maar komen! 

Alles weten over de Heidi x Lidl collectie? Neem dan even een kijkje op de campagne website

liefs, Marthe , Pretty good at making bad decisions

Shop meer van

Geen resultaten gevonden.

Hoera! Fashionchick bestaat 10 jaar dus wij trakteren. Doe mee en win!

Lees meer