10 x voedsel voor een plattere buik

Jawel, we weten onderhand allemaal het belang van genoeg bewegen en sporten. Dan ben je je er ook vast van bewust dat de juiste voeding minstens nét zo- al dan niet belangrijker is. En ondanks dat je soms echt wel toe kan geven aan die extreme cravings naar chocolade, cheesecake, taart en andere verboden lekkernijen kan het eten van 'goede voeding' je mintens net zo blij maken. Zeker als je het resultaat begint te merken. En nu de zomer er aan zit te komen en we van dikke winterjassen naar korte broekjes en t-shirts gaan is er geen beter moment om wat bewuster te gaan leven. Zo vonden wij bijvoorbeeld de 10 ingrediënten die makkelijk in je dagelijkse eetpatroon te verwerken zijn; en die stuk voor stuk een steentje bijdragen aan die platte buik waar we allemaal van dromen. 

Voeding

Summer Body in Progress 

#1 Watermeloen. In een water meloen zit dus- spoiler alert- veel water. En dat water helpt voor een goede 'doorspoeling' van je lichaam a.k.a. een minder opgeblazen gevoel. Ook geeft deze meloen je een verzadigd gevoel zònder daadwerkelijk heel veel te eten. #2 Amandelen. Misschien wist je al dat deze bomvol met gezonde vetten zitten. Wat je niet wist is dat deze noten je verlangen naar ongezonde tussendoortjes verminderen. Een topper voor tussendoor. Maar onthoudt; overdaad schaadt. #3 Groene Thee. Het is belangrijk om genoeg te drinken. Maar groene thee is meer dan een dorstlesser; hij zorgt er ook voor dat je een vol gevoel hebt én door de aanzienlijke hoevelheid anti-oxidanten krijgt je immuunsysteem ook nog eens een boost. #4 Zalm. Hállo omega-3 vetzuren, hállo versnelde stofwisseling en zeg maar hoi tegen de calorieën die eraf vliegen! #5 Avocado. Mijn favoriet! Want was is -ie lekker. En gezond dus. De vetten uit avocado helpen namelijk met het versnellen van je vetverbranding en hij geeft je óók nog eens een hoop energie. #6 Citroen. Het eten van iets zuurs kan de cravings naar iets zoets verminderen én zorgt ervoor dat je langer voldaan bent na het eten. Ook vertraagt deze gele vriend je stoelgang (!) waardoor je letterlijk langer vol zit. Een echte god bij het gewichtsverlies. #7 Frambozen. Deze lieve vruchtjes zitten vol met vezels waardoor je langer vol blijft. Ook bestaan ze uit een hele hoop vitamine C wat op zijn beurt weer goed is voor je immuunsysteem en je huid. #8 Knoflook. De smaakmaker van je gerecht en de trigger voor het verminderen van het vet in je lever. Ook vermindert knoflook een opgeblazen gevoel. #9 Eieren. Dé bron van proteïne en eiwitten. In andere woorden: minder honger en langer vol. #10 Lijnzaad. Deze zaden hebben niet voor niets de stempel 'superfoods' gekregen. Één eetlepel lijnzaad bevat namelijk omega-3 vetzuren én enorm veel vezels. Hij stilt de honger én bevordert de stoelgang. 

Working on myself

Could Be VodkaModeMusthaves ModeMusthaves
€ 14,95
Only TruiONLY Sans-online
€ 19,99 € 9,99
NIKE Club Team Swoosh sporttas SmallNike tasOTTO
€ 24,95
Yoga matSissy-Boy Sissy-Boy
€ 39,99
Nike sportleggingNike wehkamp.nl
€ 25,00
Nike Sportswear AIR PRESTO PREMIUM Sneakers laag silt red/red stardust/sail/medium brownNike Zalando
€ 139,95 € 125,95

Lees ook: 11 oefeningen voor een strakke buik

liefs, Meike Liedenbaum, Life is short, make every outfit count.

Shop meer van

Geen resultaten gevonden.