We are hiring: Marketeer KidsToday

Goed nieuws: ons kleine zusje KidsToday is op zoek naar een nieuwe collega! Ben jij een marketeer die mee wil denken aan zowel de b2c als aan de b2b kant van ons kinder-platform? En lijkt het jouw wel wat om binnen een klein team verantwoorlijk te worden voor een berg aan leuke, uitdagende projecten? Mooi! KidsToday wil namelijk graag het team uitbreiden met een sterke en creatieve persoonlijkheid die kan meedenken met het ontwikkelen van het platform, de contacten met de webshops onderhoudt en daarnaast ook het merk KidsToday conceptueel naar een hoger niveau kan tillen. Je rapporteert in deze functie aan de e-commerce manager. Ben jij creatief, ondernemend en heb je een passie voor online? Solliciteer dan!

kidstoday

Over KidsToday & Sanoma

Sanoma is een mediabedrijf met het grootste en meest diverse portfolio van Nederland. Dankzij haar sterke merken heeft het bedrijf een goede marktpositie in de media-industrie. Niet alleen op het gebied van magazines staat Sanoma sterk, maar ook televisie, events, customer media, e-commerce sites en apps doen het ontzettend goed.

Binnen Sanoma is Storefronts een creatieve en e-commerce gerichte afdeling. KidsToday is met 300.000 bezoekers p.m. hét online shopping platform voor (bijna) ouders met kinderen van 0 tot 12 jaar. De website brengt het productaanbod van de verschillende webshops samen en is gericht op zwangerschapskleding, baby- en kindermode, cadeaus en speelgoed. Naast KidsToday worden ook de concepten Fashionchick en MEN TODAY uitgegeven onder Sanoma. 

Een greep uit het takenprofiel

  • Bedenken en uitvoeren van marketing, promotie en communicatieplannen om de naamsbekendheid van KidsToday te vergroten.
  • Meedenken met de invulling van het brandbook / strategie concept
  • Meedenken & ontwikkelen van KidsToday content
  • Nieuwe trends spotten en aanmaken van styleguides
  • Bewerken van beeld voor bijvoorbeeld banners, content of nieuwsbrieven
  • Invulling van de nieuwsbrief van KidsToday (b2c)
  • Events en strategische samenwerkingen zoals het opzetten van een bloggersnetwerk
  • Dagelijks beheren en optimaliseren van het productassortiment op de site (ism stagiair)
  • Contact onderhouden met bestaande webshops en sales van spot sales pakketten
  • Nieuwe rubrieken, trends en content bedenken met betrekking tot de website
  • Spotten en toevoegen van nieuwe onmisbare webshops aan het webshop overzicht 

Functieprofiel

  • HBO werk- en denkniveau in de richting van marketing, media /commercie
  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring in online performance marketing en/of marketing
  • Je bent sterk in woord en geschrift
  • Je hebt (aantoonbare) affiniteit met de kindermodemarkt
    Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je hebt ervaring met het bedenken en uitvoeren van concepten (brand building)
  • Je bent sterk in digitaal met sterke klantenfocus, je komt met originele ideeën en denkt in kansen
  • Je bent creatief, enthousiast, en hebt commercieel inzicht
  • Je kunt gestructureerd werken met planningen en deadlines
  • Ervaring met design / photoshop & content schrijven een pre

Sanoma biedt

Wij bieden je een informele werkomgeving met ruimte voor ontwikkeling, eigen initiatieven en ideeën. Daarnaast een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder pensioenvoorziening en collectieve verzekeringen.
 

Heb je interesse in deze functie?

Stuur dan je sollicitatie voorzien van motivatie en cv voor 29 februari naar Petra Gelens, petra.gelens@sanoma.com.

liefs, Bo 

Bo  Whoever said that money can't buy happiness, simply didn't know where to shop.

Shop meer van

Geen resultaten gevonden.

Reageer