Libresse: We know the feeling

Advertorial

That time of the month. De een verslindt het hele snoepschap van de supermarkt, de ander geeft een snauw aan iedereen die binnen een cirkel van 1 meter durft te komen, de derde kruipt weg met een vrouwenfilm en vriendlief om te knuffelen. Elke vrouw reageert anders tijdens haar menstruatie. Daarom start Libresse met een nieuwe campagne “We know the feeling”.

Libresse 2012
Libresse

De naam van de campagne zegt het al; Libresse wil ons allen laten weten dat ze ons begrijpt, dat het merk weet wat we nodig hebben tijdens the days of doom. Naast de lancering van de nieuwe campagne “We know the feeling” heeft Libresse haar inlegkruisjes vernieuwd. Libresse inlegkruisjes hebben nu een nieuwe toplaag. Deze geeft meer comfort en voelt nog zachter aan. Dankzij het zachte toplaagje voel je je de hele dag fris en comfortabel. Daarnaast zijn alle verpakkingen in een nieuw jasje gestoken. Je maakt het pakje nu makkelijker open en dat gemak kunnen we wel gebruiken tijdens dit soort dagen. Het is ons wel duidelijk; They know the feeling!

Wil jij kans maken op een van de 5 uniek Libresse WKTF T-shirt? Laat dan t/m 15 mei weten in welke mood jij meestal bent als je ongesteld bent.

liefs, Marlies Bax

Reageer

    Login om kans te maken
  • Raffaella 4 jaar geleden

    Aan het begin shaggie, maar ben ook tegelijk met me moeder dus altijd een heerlijk sfeer in huis :-)

  • Marjolein 4 jaar geleden

    Meestal zit ik op tijd moment niet zo lekker in mijn vel en is de kans om chagerijnig te worden bij mij veel groter ;) Toch denk ik dan "Ach, op dit moment zijn er meer dan een miljoen vrouwen op de wereld ongesteld"... dat helpt mij weer een beetje, want het geeft mij dan het gevoel dat ik gelukkig niet de enige ben, haha :P